Támogatás – GINOP-3.2.2.

Támogatás – GINOP-3.2.2.

PROJEKTINFORMÁCIÓK

A Chrome-Soft Informatikai, Kiadói és Grafikai Korlátolt Felelősségű Társaság vissza nem térítendő támogatásban részesült a GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02111
„Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” felhívásra benyújtott pályázatával.

A projekt címe és azonosítószáma:

„ERP-ONE integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Chrome-Soft Informatikai, Kiadói és Grafikai Kft-ben”
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02111

A projekt célja, rövid leírása:
A fejlesztés elsődleges célja, hogy minden folyamatunk, mind projekt, mind pénzügyi tekintetben egy rendszerben szerepeljen, így egy sokkal hatékonyabb működést elérve. A kiválasztott modulok összefüggésrendszere, a megadott egy helyen kezelt törzsadatbázis egy olyan alapot képez, mellyel CRM rendszer segítségével még jobban célzott marketing kampányok tervezését végezhetjük el.

Minden egyes projekt ügyfélhez kapcsolása, státuszának nyomonkövetése, pénzügyi megtérülése nagyban hozzájárulna a cég árbevételének növekedéséhez. A pénzügyi modul, a beszerzés és a logisztika területe, és a hozzájuk kapcsolódó statisztikai kimutatások a hatékonyság mérésének eredményes eszköze lehet.

Cégünk sikeres működéséhez elengedhetetlen, hogy a gyártási területre specializált modul segítségével ár-érték arányban elfogadható termékeket állítsunk elő. Természetesen ez az ár-érték arány előre megtervezhető és alátámasztható az ERP-ből nyerhető statisztikák segítségével.

A tudásmenedzsment, illetve a táv- és csoportmunka modul az e-dokumentáció alapjain nyugszik. Mely segítségével egy egységes tudásbázist tudnánk kialakítani, mind a cég működésének, mind a projekt szintű feladatok elvégzésének tekintetében.

A CRM rendszerben történik a partneradatok rögzítése, mely kiterjed a vállalkozások esetében a nyilvántartási (ügyfélszám, név, széhely, telephelyek, tulajdonosi kör, kapcsolattartó, adószám stb.), gazdasági (mérleg és eredmény) adatokra, az általuk használt informatikai eszközök, berendezések adataira. Ezt a partnertörzset használja valamennyi modul.

A gyártás modul feladata, hogy a raktáron lévő alapanyagainkból készterméket hozhassunk létre, amely végül szintén valamelyik raktárra kerül. Ehhez kapcsolódóan létrehozhatunk un. gyártási mintákat (recepteket) melyeket a későbbiekben könnyedén újra fel tudunk használni egy gyártáshoz. Így például a kártyák, illetve prospektusok gyártása / újra gyártása jelentősen könnyebbé válik.

A beszerzés és logisztika modul elsősorban a vevői- szállítói megrendelésekhez, illetve a készletkezeléshez köthető feladatokat támogatja, de az adatbázist felhasználja a pénzügyi- számviteli, CRM, döntéstámogató modul is. A rendszer több raktár együttes kezelésére is alkalmas. Alapját a cikktörzs alkotja, melybe a termékek – szolgáltatások adatait rögzítjük fel.

A kontrolling és dontéstámogatás modul felhasználja a többi modul által létrejött adatbázisokat. Lehetővé teszi a rendszer, a különböző beszámolók exportálást (mentését) további más formátumban. Olyan tervezhető mutatószámok definiálhatók a modullal, mellyel a vállalat teljesítményének mérését, tervezett és tényleges adatok összehasonlítását biztosítja. Egy fejlődő szervezet, bővülő szolgáltatásokat tervező cég esetén ezen kimutatások elengedhetetlenek.

Pénzügyi és számviteli modul: Integrált rendszerben a beszámolás illetve számadás csaknem teljesen folyamatként jelenik meg, a logisztikai folyamatok automatikus könyveléseket váltanak ki, az adatcsere pedig nagyrészt elektronikus úton történik.

A munkafolyamat-irányítási modul célja, hogy átláthatóvá, követhetővé és automatizálhatóvá tegye a cégen belüli munkafolyamatokat. A felvitt munkafolyamatok, és a beállított paraméterek (mint költség, határidő, stb.) alapján a rendszer képes automatikusan elosztani a munkát az alkalmazottak között. Ez jelentős hatékonyságnövelést és megnövekedett megtérülést jelenthet mind anyagi, mind erőforrás tekintetében.

A tudásmenedzsment és a szolgáltatásmenedzsment is az elektronikus dokumentumkezelésen alapul, amely biztosítja az iratok, a keletkezésétől a megőrzési kötelezettség végéig történő követhetőségét. Az iratokat vagy az ügyeket hozzá lehet rendelni partnerekhez, tranzakciókhoz, vagy vállalati folyamatokhoz. Ennek segítségével, a hozzájuk tartozó dokumentumok lekérdezhetőségét biztosítja a rendszer.

A megvalósítás helyszíne: Szombathely, Semmelweis Ignác utca 2.
A projekt elszámolható összköltsége: 14 376 000 Ft
A megítélt támogatás összege: 35 940 000 Ft
A támogatás mértéke: 40 %
Projekt tényleges kezdet dátuma: 2021.09.01.
Projekt tényleges fizikai befejezése: 2022.12.31

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alaptársfinanszírozásával valósul meg.