Gyakran Ismételt Kérdések

1. Milyen digitális megoldásokat kínáltok vállalkozásoknak?

Weboldalkészítést, online jegyértékesítő és beléptető rendszert, valamint turisztikai térképszolgáltatást biztosítunk – mindez egy kézből, testreszabottan.

2. Mi az a CityPage, és miben nyújt többet más weboldalkészítő rendszereknél?

A CityPage segítségével egyedi, mobilbarát weboldal készül, amely gyors, keresőoptimalizált és látogatókra szabott tartalmat jelenít meg automatikusan.

4. Milyen modulok érhetők el a CityPage rendszerében?

Több mint 35 modul áll rendelkezésre, például időpontfoglaló, galéria, eseménynaptár, árlista, letölthető dokumentumok, kapcsolatfelvételi űrlap, blog és véleménygyűjtő funkció.

5. Mennyi idő alatt készül el egy új weboldal?

Egy alap weboldal jellemzően 4–6 hét alatt elkészül, bonyolultabb, egyedi igények esetén ez rövidülhet vagy hosszabbodhat.

6. Kérhetek weboldalt akár fejlesztőként is?

Igen, weboldal készítőként is elérhető a szolgáltatás, így más cégek, fejlesztők vagy marketingesek is igénybe vehetik saját ügyfeleik részére.

7. Biztosítotok szövegírást és tartalomkészítést is?

Igen, teljes körű tartalomkészítést vállalunk, beleértve a szövegírást, keresőoptimalizált cikkeket, képszerkesztést és rövid videós tartalmakat is.

8. Hogyan történik az együttműködés elindítása?

Egy rövid online kérdőív segítségével felmérjük az igényeket, majd személyre szabott ajánlatot és tervet készítünk.

9. Milyen ügyféltámogatást biztosítotok?

Ügyfeleink folyamatos technikai támogatást kapnak e-mailben és telefonon, a CityPay rendszert használók számára hétvégi ügyelet is elérhető.

10. Mi az a CityPay, és hogyan működik?

A CityPay egy online jegyértékesítő és beléptető rendszer, amely lehetővé teszi a QR-kódos beléptetést, az online fizetést és a vendégforgalom pontos követését.

11. Milyen helyszínek számára ideális a CityPay?

Fürdők, strandok, múzeumok, rendezvényhelyszínek, sportlétesítmények, kalandparkok és egyéb jegyértékesítéssel működő szolgáltatók számára.

12. Összekapcsolható a CityPay az NTAK rendszerrel?

Igen, a CityPay automatikusan és valós időben teljesíti az NTAK-adatszolgáltatást, ezzel segítve a jogszabályoknak való megfelelést.

13. Milyen fizetési lehetőségeket támogat a CityPay?

A rendszer integrálható bankkártyás fizetéssel, SimplePay, Barion és VivaWallet szolgáltatásokkal is, de készpénzes eladás is kezelhető.

14. Vannak-e statisztikai funkciók a rendszerben?

Igen, valós idejű riportokat és statisztikákat kínál a látogatók számáról, forgalomról és pénzügyi teljesítményről.

15. Mi az a Mapsz, és hogyan segíti a turizmust?

A Mapsz egy digitális, interaktív térképmegoldás, amely segíti a látogatókat felfedezni egy térség látnivalóit, eseményeit és helyi szolgáltatóit.

16. Hogyan lehet egy település vagy desztináció része a Mapsz térképnek?

Egyszerű adatfeltöltés után a térkép integrálható bármilyen weboldalba, és frissíthető új helyszínekkel vagy eseményekkel.

17. Működik a Mapsz mobiltelefonon is?

Igen, a térkép teljes mértékben reszponzív és mobilra optimalizált, így látogatók könnyedén navigálhatnak útközben is.

18. Van lehetőség saját arculatra szabni a térképet?

Igen, minden térkép megjelenése igazítható a település vagy vállalkozás arculatához, színekkel, logóval, egyedi kategóriákkal.

19. Használhatóak a megoldások egymással kombinálva?

Igen, a weboldal, térkép és jegyértékesítő rendszer teljesen integrálható egymással, így egységes élményt nyújt a látogatók és az üzemeltetők számára is.

20. Hogyan kérhetek ajánlatot?

Az ajánlatkéréshez csak töltsd ki az online kérdőívet vagy írj az info@chrome.hu e-mail címre – néhány napon belül visszajelzünk egy személyre szabott javaslattal.


9700 Szombathely,
Semmelweis Ignác utca 4-6. 1. em. 103. ajtó • +36 30 883 5643 • info@chrome.hu