Nem tudod, mit írj a weboldaladra?
Ez a tartalomgyártási útmutató megmutatja, hogyan állíts elő hatékony szöveget kisvállalkozóként.
Egy jó weboldalnak 3 egyformán fontos lába van!
Akár weboldalról, blog cikkről vagy social média felületről van szó, a tartalomgyártás nem “csak” szövegírást jelent. Célja van, mégpedig az alábbiak:
A kisvállalkozások számára nem a mennyiség, inkább a minőség számít. A legfontosabb, hogy változatos, de célzott tartalmakat készíts! Íme néhány ötlet:
Ha szeretnéd, hogy a Google “szeressen”, tudnod kell milyen kulcsszavakat kell tartalmazni az oldaladnak. Ez nem azt jelenti, hogy minden második mondatban szerepelnie kell a céged nevének vagy a terméknek. Pont ellenkezőleg! Derítsd ki mire keresnek az emberek?
A leggyakoribb hiba, hogy a kisvállalkozók „ha jut rá időm” alapon gyártanak tartalmat. A rendszeresség azonban fontos a jelenléthez. Ebben segít a tartalomnaptár.
Elengedhetetlen! Tartsd be a saját terved és a saját határidőid!
Sokszor nem az ötlettel van a gond, hanem az eszközök hiányával. De nem kell szövegírónak, grafikusnak és projektmenedzsernek is lenned. Hagyd, hogy a modern technológia segítse a munkád! Íme néhány ingyenes vagy kedvező árú megoldás, hogy a content gyártás gyors és gördülékeny legyen.
Ez a kérdés gyakori a kisvállalkozóknál. Sokan szeretnek mindent maguk intézni, de a tartalomgyártás nem titok: időigényes feladat. Ha úgy érzed, ez nem fér bele, bízd ránk!
A Chrome csapata:
Tervezett munkát igényel, de megéri a ráfordított idő, mert elkötelezett, minőségi ügyfeleket eredményez. Építsd be a tartalomgyártást a mindennapi céges rutinba, vagy szervezd ki szakértőknek!. A lényeg, hogy ne hagyd kihasználatlanul ez a lehetőséget!
9700 Szombathely, Semmelweis Ignác utca 4-6. 1. em. 103. ajtó • +36 30 883 5643 • info@chrome.hu