Egy weboldalban vannak olyan funkciók, amik az ügyfélszerzést segítik.
Összegyűjtöttünk párat!
A „lead” a digitális köznyelvben nem más, mint egy potenciális ügyfél, aki érdeklődést mutat a szolgáltatásod/terméked iránt.
Lead-et lehet generálni!
Az alábbi eszközök hatékonyak az újabb és újabb potenciális ügyfélszerzésben:
Tipp: A jó weboldal nem csak információt ad, ügyfeleket szerez. Többek között úgy, hogy valamilyen interakcióra készteti a látogatót, majd pedig okos eszközökkel, elkezdi őt követni reklámokkal, ajánlatokkal, emlékeztető üzenetekkel.
Jelenleg a legtöbb ember a Google-en kezd keresni. Van, hogy pontosan tudjuk mit keresünk, pl: “ikea.com”; de van, hogy csak egy problémára keresünk megoldást, pl: “autókölcsönzés Szombathely”. Cégünk számára az a legértékesebb webes forgalom, ha a keresési eredmények között ott vagyunk az első 5 találatban, mégpedig extra hirdetési költés nélkül.
Ha a weboldalad keresőoptimalizált (SEO), akkor megjelenhetsz olyan kulcsszavakra, mint például:
Tipp: Egy SEO-val támogatott weboldal ingyen hozhat látogatókat, mert a honlapon jól vannak beállítva a kulcsszavak, a feltöltött tartomban pedig megtalálható minden olyan fontos szó, kép, videó, leírás, ami a Google számára azt a információt közvetíti, hogy téged ajánlathat, mert a keresett kifejezésre releváns választ tudsz adni.
Ingyen funkció és még nincs beállítva? Ez legyen az első feladat, amit az aktívabb digitális jelenlétedért még ma megteszel!
Amikor keresel, a Google felajánl cégeket a közeledben. Ezeket megjeleníti térkép nézetben és megmutatja az alapadataikat. Ez a funkció teljesen ingyenes és az első és legfontosabb lépés, hogy a Google Rád találjon! Tedd fel magad a digitális térképre és hozd létre a cégem profilt! Használj képeket, adj meg elérhetőséget, nyitvatartást és írj pár szót arról, mivel foglalkozol!
Tipp: Építs bizalmat! Első körben hívj fel néhány ismerőst és kérd meg, hogy értékeljék vállalkozásod! A jövőben pedig apró kedvességgel jutalmazhatod azokat az ügyfeleidet, akik ezt megteszik!
Az egyre szigorodó adatkezelési szabályozás mellett hatalmas üzleti előny egy közvetlen elérhetőség: e-mail cím, Facebook/Messenger profil, amire támaszkodhatsz.
Szerezz e-mail címeket a legkülönbözőbb módszerekkel. Kapcsolatfelvételi űrlappal, hírlevél feliratkozással, játékkal, kérdőívvel, kupon ajánlattal, online rendeléssel! Szerezz követőket social felületeiden, hozz létre saját csoportot, ahol extra információkhoz juthatnak ügyfeleid!
Miért? Mert bárki, aki egyszer már kapcsolatba lépett veled potenciális ügyfél. Követheted reklámokkal, küldhetsz neki hírlevelet, extra ajánlatot, megkérdezheted a véleményét vagy megjutalmazhatod mondjuk a névnapján!
Maradj kapcsolatban, maradj szem előtt!
A vásárlási döntések több mint 70%-a más emberek véleménye alapján történik.
Generálj véleményeket és tedd őket közzé az oldaladon:
Tipp: A legjobb reklám, ami nem te mondasz magadról! A CityPage weboldalakhoz alapértelmezésként beépíthető referencia szekció is jár.
A weboldalad az online ügyfélszerzés motorja. Ha jól van felépítve, nemcsak megmutatja, mit csinálsz, hanem bizalmat ébreszt, e-maileket gyűjt, irányítja a látogatót és elad.
A CityPage csapata nem csak ismeri ezeket a lehetőségeket, de használja is őket a céges honlapok kialakításánál! Nem kell, hogy minden funkciót ismerj, segítünk összeválogatni a leghasznosabb webes modulokat, hogy segítsünk a növekedésben!
9700 Szombathely, Semmelweis Ignác utca 4-6. 1. em. 103. ajtó • +36 30 883 5643 • info@chrome.hu