Egyéni, családos, kedvezményes, online vagy papír alapú…

Túl sokféle jegyet értékesítesz, túl sok különböző módon és csatornán? Van megoldás, hogy átlásd a káoszt!

Sikered kulcsa, hogy a lehető legtöbb jegyet értékesítsd, minél magasabb haszonnal.

Az értékesítésnek számos formája létezik, mint ahogy jegytípusból és kedvezményből is többféle van. Ezeket nem csak neked de jegyértékesítő kollégáidnak is fejben kell(ene) tartaniuk. 
Ráadásul, ha rendezvényre, turisztikai attrakcióra, kulturális programra, sporteseményre netán fürdőbe vagy múzeumba adsz el jegyet, akkor az adminisztrációs feladatokat megspékeli az NTAK adatszolgáltatással járó plusz munka is.

Mit tud egy jegyértékesítő szoftver?

Tegyük fel, hogy számos jegytípust árulsz: 

 OFFLINE
ONLINE
jegypénztárban, jegyautomatából, 
beléptető kapunál
weboldalakon, közösségi médián, mobilapplikáción keresztül


 Mi lenne ha egy rendszer egyesítené az online és offline értékesítést, és közben az NTAK adatszolgáltatásról is gondoskodna?

Ha a két csatorna összehangolatlan, könnyen lehet, hogy párhuzamosan több adatbázisod is kialakul, nehéz lesz követni a valós jegyeladásokat, és az NTAK adatszolgáltatás pontossága is sérülhet.

Mi lenne ha egy rendszer egyesítené az online és offline értékesítést, és közben az NTAK adatszolgáltatásról is gondoskodna? 

  1. Valós idejű készletkezelés: Látod, hány jegy áll még rendelkezésre egy adott időszakra, rendezvényre. Ha elfogynak a helyek, a rendszer automatikusan leállítja az online értékesítést.
  2. Dinamikus árképzés: Ha egy rendszer valós időben látja, hogy mikor és milyen sebességgel fogynak a jegyek, lehetőséged van áremelésre (ha túl nagy a kereslet), vagy akciókra (ha lassul az értékesítés)
  3. Marketing lehetőségek: Gyors és célzott ajánlatokat tudsz tenni, például kedvezménykuponok, VIP-jegyek, csoportos jegyek formájában. Egyetlen beállítással az összes felületen érvényesítheted a változást vagy épp ellenkezőleg; adhatsz kedvezményt ott, ahol jobban öszönöznéd az eladást.
  4. Egységes pénzügyi nyilvántartás: Nem kell külön táblázatokban gyűjteni, hogy online vagy offline és különböző helyszíneken hány jegy ment el, hiszen minden tranzakció a CityPay központi adatbázisába áramlik.
  5. Keresztértékesítés: Integrálhatsz különböző szolgáltatásokat a jegyek mellé, például étel- és italutalványt a fürdő büféjébe, vagy ajándéktárgykupont a múzeum shopjába. Ez nem csak a bevételeidet növeli, hanem tovább gazdagítja a látogatói élményt.
  6. Jobb felhasználói élmény: Az online jegyvásárlók tudják, hogy a helyszínen is egyszerű a belépés (például QR-kód beolvasásával). Az offline jegyvásárlók esetében pedig gyorsabb kiszolgálást biztosít egy jegyautomata vagy egy hatékony beléptető kapu.
  7. Egyszerű, gyors és biztonságos fizetési folyamat: Ha a vendég azt érzékeli, hogy bármilyen felületen, több fizetési eszközzel is gyorsan, egyszerűen és biztonságosan veheti meg jegyét, sokkal nagyobb eséllyel történik meg a vásárlás.
    Eszközök a sor és a feszültség mérséklésére!


Az online platform ma már szinte kötelező.

De mi a helyzet az offline térrel? Sokszor okoz problémát, hogy a program helyszínén hosszú sorban állás borzolja a látogatók és az idő előrehaladtával a pénztárosok idegeit. Az értékesítés során akár nyelvi nehézségek is előfordulhatnak, amik tovább lassítják a vásárlást. A CityPay komplex megoldást kínál a feszültség és a sor csökkentésére.

 JEGYAUTOMATA

A vendégek maguk kezelhetik a jegyvásárlást egy érintőképernyős eszközön, így tehermentesítik a pénztárat, és gyorsítják a folyamatot.

BELÉPTETŐ KAPU

A nagy forgalmú helyszíneken automatikusan ellenőrzi a jegyek érvényességét (QR-kód, NFC, vonalkód). Ezzel jelentősen csökkenthető a sorban állás, miközben valós idejű információnk lesz a látogatószámról.
A vendégek maguk kezelhetik a jegyvásárlást egy érintőképernyős eszközön, így tehermentesítik a pénztárat, és gyorsítják a folyamatot.
A nagy forgalmú helyszíneken automatikusan ellenőrzi a jegyek érvényességét (QR-kód, NFC, vonalkód). Ezzel jelentősen csökkenthető a sorban


 Kinek van a legtöbb haszna egy ilyen rendszerből?

  • aki nagyon sokféle jegytípust árul, több helyszínen és felületen, és ezeket fontos összehangoltan működtetni
  • ahol a látogatószám ellenőrzése fontos, ezért hasznos a beléptető kapu
  • ahol a sorbanállás gyakori és jelentős probléma, de egy jegyautomatával kombinált beléptető rendszer optimalizálná a helyzetet
  • aki számára az NTAK adatszolgáltatás automatizálása segítséget jelentene a mindennapi munkában


Lássuk egy példán, hogyan is működik a rendszer a gyakorlatban!

Tegyük fel, hogy egy fürdőkomplexum egész évben nyitva tart, és szeretnék optimalizálni a jegyértékesítésüket. 

  1. Online vagy offline jegyvásárlás: A vendégek a fürdő honlapján, a pénztárban, appon keresztül vagy akár jegyautomatából is tudnak jegyet venni. Vásárlás során beállíthatják, milyen extra szolgáltatást (szauna, masszázs, szekrény, bérelhető úszógumi stb.) kérnek.
  2. Valós idejű adategyeztetés: Ha a 6 órás szaunaszeánszra minden jegy elkelt, akkor a  központi adatbázist használó rendszer ezt a jegytípust elérhetetlenné teszi. Amennyiben last minute kedvezményt állítunk be a büfé megmaradt salátáira 6 óra után, a kedvezmény minden felületen egységesen megjelenik.
  3. Biztonságos fizetés: Vendégeink bankkártyájukkal bármely rendszeren keresztül biztonságosan fizetnek. 
  4. Beléptető kapu: A jegyen szereplő QR-kód vagy NFC-chip leolvasásával automatikusan nyílik a kapu. Nincs sorbanállás, jegyellenőrzés, miközben a rendszer valós időben mutatja a működtetőnek az aktuális látogatószámot.
  5. NTAK adatszolgáltatás: A CityPay minden jeggyel vagy bérlettel belépő vendéget rögzít, és tovább az NTAK számára. A fürdő vezetése egyetlen adminfelületen követheti nyomon a napi vendégszámot és a bevételt.

Egy ilyen integrált online-offline rendszer rengeteg munkaerőköltséget és adminisztrációt takarít meg, miközben segíti a marketinget és magasabb szintre emeli a látogatói élményt. 

Miért pont most?

Mert most a CityPay ingyenesen kínálja a jegyértékesítő modult, amivel különösen kedvezményes a rendszerbe lépési lehetőség. Tudj meg többet, kérj ajánlatot vagy olvass tovább hasznos információkat a chrome.hu/citypay oldalon! Azok számára, akik kitöltik űrlapunkat, kollégánk személyre szabott ajánlatot készít.


9700 Szombathely,
Semmelweis Ignác utca 4-6. 1. em. 103. ajtó • +36 30 883 5643 • info@chrome.hu